mandag 7. mai 2012

Garndonasjon:-)

Tusen takk til Sølvi Toppen Larsen! To fulle poser i ymse farger er levert inn hos Joker. Dere må ikke være beskjedne her! Jeg tror mange har gjort både store innhogg i garndepotet og i lommaboka til nå, og jeg ble derfor svært glad for fru Toppen Larsens donasjon. Det kom på et perfekt tidspunkt:-) Tusen, tusen, takk!

 

Trådsurr

Noen filsofiske betraktninger i en strikkehverdag. Jeg er jo så vanvittig glad i mange farger. Jeg jobber også ganske hardt (noen vil si litt i overkant) med å sette sammen farger som "ikke passer". Filosofien er enkel - jo mer "feil" jeg gjør i fargesammensetningene - jo finere synes jeg det blir. Det vil si ... sånn etterhvert... 

Paradokset blir komplett når tometeren er to meter. Ble det virkelig så utrolig mange løse tråder? Det er ganske tidkrevende å feste dem, men gleden over fargene veier heldigvis tyngre! Jeg skal ikke mate med teskje, men jeg er ikke fri fra å tenke at problematikken med ett også føltes global:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar