onsdag 18. april 2012

Åttienkommatre meter!

Fase 3 - 36 strikkere på geriljamøte!

Til venstre vår minste strikker, Alvilde 2 år, og til høyre vår eldste strikker, Anna snart 80 år eldre:-)
 
Det rant inn med folk på strikkekafeteriaen... Trettiseks store og små, den yngste to år - den eldste snart 82 (Anna Troppen). Jeg visste før fase 3, at vi hadde minst 40 meter, så jeg hadde et visst håp om at vi runda 50.... Resultatet og oppmøtet overgikk mine villeste fantasier - gøy på landet! Vi er faktisk halvveis etter bare en måned.... Hvor skal dette ende?

Superstrikker Pia topper statistikken foreløpig med vannvittige tretten meter! Ole Einar ligger hakk i hæl med drøyt ti:-) Hmmm.... konkurranse?

- Jeg bøyer meg i støvet for denne gjengen:-)


Med dette oppfordrer jeg herved alle som kan strikke eller hekle: Hjelp oss å kle vårt nærmiljø med varme og kjærlighet. Bli med å bygge lune bånd mellom by og bygd. Hjelp oss å skaffe flere naboer og venner!
Pia superstrikker (tretten meter til nå!), skryter av strikketøyet sitt til Magnhild og Randi
Gunlaug og Gerd Anny studerer bloggen
Fra venstre: Gunhild strikker Marius-mønster til brua, Jorun har overrasket seg selv med å plutselig få til strikking (vi andre er ikke overrasket:-), og mor Skriudalen (Else) strikker til den store gullmedaljen!
Hvaalemafiaen fra venstre: Haldis, Marit (ikke mafiamedlem), Hege og Anne Guri

Mål: 19 centimeter bredde. Helst i ull (varmer mer som dere alle veit). Fortell gjerne en liten historie på en liten lapp som vi kan henge på strikke- eller hekletøyet ditt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar